Amíg vársz ez is érdekelhet:
A középre beépített motorhoz egy továbbfejlesztett, hétfokozatú, dupla kuplungos sebességváltó kapcsolódik, amely 30 százalékkal gyorsabb felkapcsolásokat és 40 százalékkal sebesebb visszaváltásokat ígér. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a váltások szinte azonnal megtörténnek, mintha csak gondolnánk rájuk, és mindez a kormány mögé szerelt, nagy méretű váltófülek révén még közvetlenebb és ösztönösebb élményt nyújt. Ezzel párhuzamosan nemcsak a hajtáslánc fejlődött, hanem a felfüggesztést, a fékrendszert és az aerodinamikai jellemzőket is jelentősen továbbfejlesztették.
A markánsan újratervezett karosszéria különösen figyelemre méltó: sikerült úgy növelni a leszorítóerőt, hogy közben a légellenállás csökkent – ami különösen ritka és nehezen elérhető kombináció. A fékrendszer középpontjában a karbon-kerámia féktárcsák állnak, amelyek technológiája a gyártó legendás V12-es motorral szerelt LaFerrari hipersportautójából származik, tehát nemcsak brutálisan hatékonyak, hanem tartósak és megbízhatók is a legextrémebb körülmények között.