Megtekintés 93

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Összesen 130 kg-mal könnyebb, mint az RS Trophy, ami részben olyan extrém megoldásoknak köszönhető, mint a szénszálas motorháztető és diffúzor, a titánból készült Akrapovic kipufogórendszer, valamint a Sabelt sportülések, amelyek nemcsak könnyűek, hanem kiváló tartást is biztosítanak. A hátsó üléseket teljesen elhagyták – ez már nem egy kompromisszumos sportos családi autó, hanem egy igazi, kompromisszumot nem ismerő pályagép. További súlycsökkentés érhető el a szintén opcióként elérhető szénszálas kerékszettel, amely kerekenként négy kilogrammot farag le – bár ennek ára önmagában is megdöbbentő, közel 12 000 font.

Mindezek az extrém fejlesztések és súlycsökkentő intézkedések együttesen teszik a Trophy-R-t a Renaultsport sorozat csúcspontjává – és egyben az egyik legautentikusabb, legközvetlenebb vezetési élményt nyújtó elsőkerék-meghajtású sportkompaktá. Igaz, hogy rendkívül drága, különösen ha az extrákat is figyelembe vesszük, de kevés olyan hot hatch létezik, amely képes hasonló mélységű vezetési élményt, tapadást és visszajelzést nyújtani. Ez az autó nem csupán egy gyors Mégane – ez egy valódi mérnöki remekmű, amelyet a megszállott rajongók és a sportos vezetést imádók értékelnek igazán.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük