Megtekintés 92

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A gyártó szerint az alap hibrid akár 64,2 mérföld/gallonos (kb. 4,4 l/100 km) vegyes fogyasztást is elérhet – ez körülbelül öt mérföld/gallonnal jobb, mint az előző generáció értéke. A valóságban azonban a hosszú távú tesztjeink során, több mint 18 000 km (11 000 mérföld) alatt 50,5 mpg (kb. 5,6 l/100 km) átlagfogyasztást mértünk, ami még mindig jó eredmény egy olyan autótól, amelyet nem kell tölteni. Ráadásul az utak nagy részén autópályán közlekedtünk, ahol a benzinmotor folyamatosan működésben van. Összehasonlításképpen: a 11. generációs Civic, amelyet szintén hosszabb távon teszteltünk, csak 45,1 mpg (kb. 6,2 l/100 km) fogyasztást tudott elérni, tehát a Niro ebből a szempontból is kedvezőbb választás lehet. A CO2-kibocsátás is előnyös: a második generációs Niro hibrid verziója 100–106 g/km közötti értéket produkál, felszereltségtől függően.

A plug-in hibrid ugyan többe kerül, viszont környezetkímélőbb is – a Kia szerint a CO2-kibocsátása mindössze 18 g/km, és elméletileg akár 353,1 mpg (kb. 0,8 l/100 km) is elérhető a WLTP szabvány szerinti teszten. Ezek az értékek ugyan lenyűgözőek, de csak akkor realizálhatók, ha a tulajdonos rendszeresen tölti az autót, és főként elektromos módban használja – ellenkező esetben a fogyasztás jelentősen nőhet.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük