Megtekintés 92

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A lengéscsillapítókba épített hidraulikus ütközéscsillapító elemek – amelyek technológiája a raliversenyeken használt felfüggesztésekből származik – lehetővé teszik, hogy az autó mindenféle talajhullámzást, hirtelen szintkülönbségeket, vagy éppen mélyedéseket játszi könnyedséggel, szinte észrevétlenül nyeljen el. Ez azt eredményezi, hogy az autó karosszériája még ilyen körülmények között is stabil marad, nem hintázik, nem billeg, és nem veszít kapcsolatot az útfelülettel. A futómű feszessége és az autó mozgásának kontrolláltsága óriási önbizalmat ad: könnyedén rábízod magad, még akkor is, ha a burkolat messze van a tökéletestől, és egyre nagyobb tempót engedsz meg magadnak anélkül, hogy bármikor úgy éreznéd, elveszted az uralmat.

Ahogyan a korábbi generációk esetében, úgy most is kétféle futómű-beállítás közül lehet választani: Sport és Cup. Mindkét változat kérhető kézi vagy automata váltóval, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelő kombinációt. A Sport futómű az alapértelmezett, amely magában foglalja a korábban említett hidraulikus ütközéselnyelőket, valamint az első tengelyen működő nyomatékvektorálást, amely a kanyarodási alulkormányzottság csökkentésében segít.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük