Megtekintés 90

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A modellpaletta belépő szintje egy 118 lóerős, 225 Nm nyomatékú elektromos motorral indul; ehhez egy 40 kWh-s akkumulátor társul, amely a gyári adatok szerint 190 mérföldes (kb. 305 km) hatótávot biztosít. Ezt az alapmodellt még nem vezettük, de a papírforma alapján élénk teljesítményre lehet számítani: a 0–100 km/h-s gyorsulás kilenc másodperc, ami megegyezik a Fiat 500-éval, és még így is több másodperccel gyorsabb, mint a Citroën e-C3 vagy a BYD Dolphin Active.
Mi azonban a 148 lóerős változattal töltöttünk el több időt. Ez a változat nemcsak 30 lóerővel erősebb, de 20 Nm-rel több nyomatékot is kínál (összesen 245 Nm), és egy 52 kWh-s akkumulátorral szerelik, aminek köszönhetően a WLTP szerinti hatótáv 251 mérföldre nőtt (kb. 404 km).

Vezetés közben a dinamika pontosan olyan, mint amit a 7,9 másodperces 0–100-as adat sugall. Bár ez kicsivel lassabb, mint a belépő szintű MINI Cooper E – amely 176 lóerőt és 280 Nm nyomatékot tud –, a Renault körülbelül 175 kilogrammal könnyebb. Ez különösen figyelemre méltó, ha figyelembe vesszük, hogy a MINI akkumulátora mindössze 38 kWh-s. Annak ellenére, hogy a Renault mintegy 30 lóerővel gyengébb a MINI-nél, a gyorsulási különbség mindössze 0,7 másodperc.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük