Amíg vársz ez is érdekelhet:
A kocsi az első kerekeket hajtja, és egy 201 lóerős motor dolgozik benne. Tömege 1710 kg, ami elfogadható ebben a kategóriában. A gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra 7,6 másodperc, és nem tapasztaltunk komoly kerékcsúszást vagy irányíthatatlanságot gyorsításkor.
Vezetni általában kellemes, a teljesítmény jó, ha szükség van rá. A gázpedál érzékenysége viszont a rekuperációs módoktól függ – ezek közül a leggyengébb a legkönnyebben kezelhető. A beállításhoz viszont mindig a képernyőt kell nyomkodni, ami kényelmetlen. A közepes és erősebb visszatermelési módok nehezebben kezelhetők, darabos mozgást okozhatnak. Nincs „egy pedálos” vezetésre alkalmas mód, és nincs automatikusan alkalmazkodó beállítás sem.
Az E5 viszonylag magas, inkább SUV-szerű a hasmagassága, mint más hasonló autóknak. Emiatt kanyarodáskor érezhetően dől a karosszéria, de ez nem zavaró vagy veszélyes – csak arra utal, hogy ez az autó nem a sportos vezetésre van kihegyezve, mint például a Cupra Born vagy a Renault Mégane. Az E5 inkább kényelmes, nyugodt haladást kínál.
A kormány nagyon könnyű, főleg az alapértelmezett „Normal” módban, így néha kissé „leválasztottnak” tűnhet a vezetésről, de kiszámítható. A „Sport” mód kicsit nehezebbé teszi a kormányt.