Amíg vársz ez is érdekelhet:
A sarkos kerékjárati ívek masszív, robusztus megjelenést biztosítanak, míg az alapfelszereltséghez tartozó tetősínek a funkcionalitást hangsúlyozzák. Egy apró formai bizonytalanságot jelent az első ablakok alsó peremének kissé furcsán ívelt kialakítása, de ezt ellensúlyozza az újragondolt hátsó rész. Itt a rendszámtábla már nem a lökhárítón, hanem a hátsó lámpák között kapott helyet, így kevésbé tűnik fémlemez-tömegnek a csomagtérajtó. Ennek ellenére a hátulja már kevésbé egyedi: némiképp beleolvad a modern SUV-mezőnybe, sőt, egyesek szerint kissé hasonlít a régi Lexus RX 450h formájára.
Belül a Cherokee kifejezetten magas színvonalat kínál, főként a magasabb felszereltségi szinteken. A Limited modellek például már alapáron tartalmazzák a 8,4 hüvelykes érintőképernyőt, amely nemcsak színgazdag és éles, hanem könnyen kezelhető is – sok prémiumgyártó is példát vehetne róla. A rendszer logikusan felépített menükkel dolgozik, gyorsan reagál az érintésre, és kiválóan együttműködik az opcionálisan választható, 7 hüvelykes digitális műszeregységgel is, ami a sofőr előtti kijelzőn biztosít testreszabható információkat.
A navigációs rendszer és a hifi működése egyszerű és intuitív, habár kissé csalódást okozhat, hogy a Jeep egy meglehetősen olcsó hatású Garmin egységet választott a beépített navigációhoz.