Megtekintés 84

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Tapasztalataink szerint a 211 lóerős, 73 kWh-s akkumulátorral szerelt, egy villanymotoros e-5008 egyszerűen… rendben van. Valójában kifejezetten jól illeszkedik a mindennapi használathoz. Igaz, nem gyors, ahogyan a 9,7 másodperces 0–100 km/h-s gyorsulási idő is mutatja, de a 344 Nm-es nyomaték egyenletesen, fokozatosan és egyre lelkesebben lép működésbe.

Azok a vezetők, akik most először ülnek elektromos autóba, valószínűleg megnyugtatónak fogják találni a karakterét, mivel a teljesítmény leadása emlékeztet a benzines motorokéra, ugyanakkor elegendő reakcióval rendelkezik, amikor szükség van rá. A sebesség felépülése nagyon fokozatos, így az autópályára való felhajtásnál sem kelt félelmet vagy bizonytalanságot.

Persze a Tesla-hatás még mindig érezhető, sokan elvárják, hogy egy villanyautó minden esetben lehengerlő teljesítményt nyújtson, akár indokolt ez, akár nem — így lehet, hogy egyesek erősebb menetteljesítményt szeretnének. Ha valaki több izmot keres, ott van a kétmotoros változat, amely 321 lóerőt és 450 Nm nyomatékot kínál. Az első tengelyen ugyanaz a 211 lóerős villanymotor dolgozik, mint az alapverziónál, de a Peugeot a hátsó tengelyre is felszerelt egy 110 lóerős motort, így összkerékhajtást kapunk.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük