Megtekintés 83

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Természetesen sajnálatos, hogy az ë-C3 kényelmét átszövő légkör nem teljesen átható. Alacsonyabb sebességnél kissé hiányzik a rugózás elszigeteltsége, ezért az első- és hátsó tengelyek erősebben dobolnak a keményebb szegélyeken vagy a csatornafedőkön, és ha kapkodva átmegyünk egy fekvőrendőrön, akkor az autó érezhetően visszarúg a talajra, amit a Citroën inkább alacsony visszafutású csillapítással próbál ellensúlyozni.

A futómű a márka nagyobb modelljeiben is alkalmazott hidraulikus szilenteket használja, emiatt lágyabb rugókat és csillapítókat kapott, és a hidraulikus ütközőket használja arra, hogy a nagyobb ütéseket tompítsa.

Azonban, főleg nagyobb sebességnél, ez a megközelítés nem mindig hatékony. Érezhetünk például élesebb összenyomódásokat, amelyek átdübörögnek az ülésen, míg más olyan útegyenetlenségek, amelyeket a jobb hangolású versenytársak simán elnyelnek, itt meg tudják rázni az autó karosszériáját, ami enyhe billegést, pattogást és dobogást eredményez az úton. Ez talán bájos, de objektíve nem tekinthető dicséretesnek.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük