Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az időmérő szerinti teljesítmény valószínűleg kevésbé fontos egy olyan autó esetében, amelynek feladata elsősorban a család kiszolgálása. Ugyanakkor a széles és változatos konkurencia miatt itt elvárás a megfelelő sebesség és jó vezethetőség, akár négyen utazunk az autóban tele csomagokkal, akár csak munkába járunk.
A nálunk járt D200 tesztautó, amely egy enyhe hibrid 2,0 literes, négyhengeres dízelmotorral van felszerelve, mely 201 lóerőt és 430 Nm nyomatékot produkál, bőven megfelelt a feladatnak. Bár továbbra is inkább kényelmes tempót diktál, ahogyan azt a 8,3 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulási ideje is mutatja (a 5 üléses változatnál 8,1 másodperc), mégis nyugodt haladást biztosít, és több erőt kínál, mint a régebbi D180.
Könnyű egyenletesen haladni a Discovery Sporttal, amely megőrzi a nagyobb testvérének a laza és általánosságban kellemes karakterét. Zökkenőmentesen beleáll a tempóba, és otthonosan mozog az autópályán, miközben a dízelmotor sosem érződik túlterheltnek.