Megtekintés 8

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Toyota modern benzin-elektromos hibrid hajtásláncának vezetési élménye ma már annyira megszokottá vált, hogy a C-HR volánja mögött töltött idő valószínűleg nem fog sok brit autóst meglepni vagy zavarba hozni.
Mégis csalódást keltő, hogy ez az 1.8-as változat ilyen mértékben igazodik ahhoz a száraz, vontatott és egydimenziós Toyota-hibrid jelleghez, különösen annak fényében, hogy a C-HR-t annyi más szempontból egy bátrabb, izgalmasabb crossoverként tervezték és fejlesztették.
Gyorsabb kanyarokban ugyanakkor nagyon stabilnak és biztonságosnak érződik.
Pedig nem kellett volna sok ahhoz, hogy a C-HR hibrid hajtáslánca atletikusabb benyomást keltsen, mint a vele versenyző, inkább „egyenes derekú” crossovereké, mint például a Nissan Qashqai, a Seat Ateca vagy a Renault Kadjar. Figyelembe véve, mekkora előrelépést mutatott a Toyota a jelenlegi Priusban — amely egyébként ugyanazt a hibrid rendszert használja —, nem tűnt túlzott elvárásnak, hogy a C-HR is többet nyújt majd.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük