Az Inster vezetése nem túl dinamikus vagy fürge, ami fontos kérdést vet fel a kis elektromos autókkal kapcsolatban.
A kis benzines autók vezetési élményének nagy része a könnyedségükből ered. Emellett több interakció is van, mivel a legtöbb kézi váltóval van felszerelve.
Az Inster akkumulátora és az egysebességes váltója ezt a könnyedséget nagyrészt kiküszöböli, így nincs valódi emlékezetes karaktere.
A 49 kWh-s akkumulátor (229 mérföldes hatótávolsággal) ára £25,055-ra emeli a költséget.
£1700-ért választható a legmagasabb felszereltségű 02 trim, amely fűtött üléseket és fűtött kormánykereket ad hozzá.
Vagy £28,775-ért a Cross trim egy 4×4-es stílusú átalakítást kínál az Insternek. Az alapmodell Inster jóval £8500-cal drágább, mint az enyhén rövidebb Dacia Spring, de a Hyundai sokkal kifinomultabb, jobb felszereltséggel rendelkezik és nagyobb hatótávolságot kínál.