Megtekintés 74

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az úton érezhető is a felfüggesztés puhasága, de a Calligraphy kivitelhez tartozó 21 colos kerekek némileg rontanak a komforton, különösen egyenetlen utakon, ahol az autó mozgása nyugtalanná válhat. Ez az „alaprezgés” sajnos minden sebességnél jelen van, ami kár, mert más szituációkban az autó kellemesen simán gurulna.
Ez a komfortközpontú hangolás a dinamikus kezelhetőség rovására megy – de az Ioniq 9 mérete és tömege miatt amúgy sem versenyautó, így kanyargós B-utas szakaszokon nem elemében van. A kormányzás kevés visszajelzést ad, és a karosszéria oldaldőlése is hamar korlátot szab az élvezetesebb vezetésnek.
Az autóban négyféle vezetési mód áll rendelkezésre, ám a felfüggesztés ezekben nem változik – a legnagyobb különbség a gázreakcióban mutatkozik. Normál és Sport módban a reakciók gyorsak, a legerősebb modell 0–100 km/h gyorsulása 4,9 másodperc, amit teljes mértékben reálisnak éreztünk. A sportmódban az ülés is alkalmazkodik: lejjebb engedi az ülőlapot, és megerősíti az oldaltartást, így jobb tartást ad kanyarban.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük