Megtekintés 64

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A legutóbbi frissítéssel a DS Automobiles megszüntette a 3-as korábbi ‘Crossback’ jelölését. Most már ez az egyetlen DS 3 szerepel az árlistán; és mivel számos más márka is gyakorlatilag a hagyományos kisautókat crossover hatchbackekkel váltja fel, mert ezek egyszerre népszerűbbek és jövedelmezőbbek, ez a döntés egyértelműen nem igényel üzleti magyarázatot egy olyan márkának, amely még mindig keresi a helyét a piacon.

A külső dizájn változtatásai között szerepel egy új, krómozott hűtőrács, élesebb első lökhárító perem és szélesebbre helyezett nappali menetfények, hogy „kifejezőbb megjelenést kölcsönözzenek az autónak”. Hátul a DS jelvényt felváltotta a felirat.

Sajnos a DS egyidejűleg az erőforrás-kínálatot is átdolgozta, megszüntetve a legerősebb, 153 lóerős, 177 Nm nyomatékú 1,2 literes háromhengeres Puretech motort (amelyet a facelift előtti modellen kedveltünk), valamint az összes dízel változatot. Így a 3-as vagy a 100 lóerős (csak kézi váltóval és az alsóbb Performance felszereltségben elérhető), vagy a 129 lóerős változat közül választhat. Mindkettő elfogadható fogyasztási adatokat produkál (45,6 illetve 42,8 mpg).

Az autó a Stellantis Common Module Platformjára épül – valójában ez volt az első modell, amely ezt a platformot alkalmazta a 2010-es évek végén –, amely jellemzően supermini méretű futóművet kínál elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig torziós rúd felfüggesztéssel, keresztben beépített motorral és elsőkerék-hajtással.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük