Megtekintés 61

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Érdemes megemlíteni, hogy a CR-V, akárcsak a legtöbb Honda, nem könnyíti meg a sebességkorlátozás figyelmeztetésének kikapcsolását, ami viszont elengedhetetlen az új autók jó NCAP biztonsági besorolásához. Míg a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer bármikor kikapcsolható a digitális műszerfalon, a sebességkorlátozás figyelmeztetését a központi érintőképernyő “Driver Assistance” menüjében kell kiiktatni még az indulás előtt, mert menetben a menü szürkén jelenik meg. Ezzel szemben a Renault “My Perso” beállítása lehetővé teszi a vezető által preferált biztonsági asszisztencia testreszabását, amelyet egy fizikai gombbal is gyorsan elő lehet hívni a kormány jobb oldalán.

Teljesítmény terén, 181 lóerővel egy viszonylag nehéz SUV-ban a CR-V nem tűnik különösebben fürgének. A 0-62 mph gyorsulás mind az e:HEV, mind a PHEV változatnál 9,4 másodperc, ami inkább “megfelelő”, mint izgalmas. Egy Kuga hibridnél egy kicsit lassabb, és messze nem ér fel egy igazi elektromos autó, például a Tesla Model Y villámgyors teljesítményéhez.

Autópályás tempónál a motor fix áttételen keresztül kapcsolódik a kerekekhez, ami olyan, mintha egy hagyományos benzines vagy dízel autót legmagasabb fokozatba tennénk. Ennek előnye, hogy nem pörögnek fel az égésű motor fordulatszámai gyorsításkor, ellentétben például a Lexus NX vagy Toyota RAV4 e-CVT rendszereivel, így a Honda hibrid rendszere sokkal finomabb.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük