Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Discovery Sport 2019-es platformváltását az indokolta, hogy a modell képes legyen befogadni a különféle villamosított hajtásláncokat. Ahogy az Evoque, úgy a kisebbik Discovery is az JLR Premium Transverse Architecture (PTA) nevű architektúrájára épül, amelynek hajtásáról 2,0 literes, négyhengeres Ingenium benzin- és dízelmotorok gondoskodnak.
Stílusában konzervatív frissítésen esett át a Discovery Sport, megtartva jellegzetes C-oszlopát, amelynek formavilága a nagytestvér Discovery-ét idézi.
A motorpaletta jelentős része 48 voltos enyhe hibrid rendszerrel van felszerelve, továbbá egy úgynevezett „driveline disconnect” funkció is javítja a hatékonyságot. A dízelmotorok teljesítménye 148 lóerőtől 237 lóerőig terjed, a benzineseké pedig 197 lóerőtől 246 lóerőig, de a belépőszintű, 148 lóerős dízel csak 48V rendszer nélkül érhető el.
Ebben a 148 lóerős változatban nem csak az egyetlen RDE2 szabvány szerint tanúsított Discovery Sport volt a kínálatban, de egyben a leggazdaságosabb is.