Megtekintés 58

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A sebességváltó ugyanaz a ZF nyolcfokozatú automata, mint az Octa testvérmodelljeiben, de attól hátrafelé már egyedi hajtásláncot találunk: speciális kardántengelyt, nagyobb átmérőjű féltengelyeket, és megerősített acélból készült hátsó differenciálművet.

Az Octa a végső Defender szerepére pályázik – ehhez pedig mindenből többet kellett kapnia. Nagyobb hasmagasságot, meredekebb első és hátsó terepszögeket. Jobb tapadást és dinamikát, úton és terepen egyaránt. Erősebb teljesítményt, de a jól ismert, bármilyen felületen használható vezethetőség megtartásával. Több vezetési élményt – kompromisszumok nélkül. El kellett dobni a szabálykönyvet, és mindent újra kellett tervezni.

A futómű az a terület, ahol az Octa különleges megközelítése igazán láthatóvá válik. Teljesen más tengelyhardvert kapott, mint az alapmodell: hosszabb lengőkarokat, új agyakat és felfüggesztési pontokat, új szilenteket és egyebeket. A szemet szúró szélesített sárvédőívek nem véletlenek: a nyomtáv 68 mm-rel szélesebb lett, a szabad hasmagasság pedig 28 mm-rel nőtt a normál Defenderhez képest. A légrugós felfüggesztés továbbra is lehetővé teszi, hogy a jármű a kiválasztott üzemmódnak megfelelően emelje vagy süllyessze magát.

Ez az átalakított tengelyrendszer valódi képességnövekedést hoz: a gázlómélység 900 mm-ről 1000 mm-re nőtt, a hátsó terepszög 40 fokról 43 fokra, a szabad hasmagasság pedig elképesztő 323 mm-re nőtt (korábban 291 mm volt). A kerékmozgás is 100 mm-rel nőtt, így már 550 mm lett.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük