Amíg vársz ez is érdekelhet:
A PSA-féle testvérmodellek esetében ez az extra csak az L2 verzióknál jár alapkivitelben, tehát a Toyota ebben a tekintetben előnyösebb ajánlatot kínál. Szintén alapfelszereltség a teljes acél válaszfal (bulkhead), amely elválasztja az utasteret a raktértől, növelve a biztonságot és csökkentve a zajterhelést.
A rakodási képességek tovább bővíthetők, ha az alapmodellhez megrendeljük az opciós kettős utasülést, amely lehetővé teszi a thru loading megoldást – vagyis hogy hosszabb tárgyakat (pl. csöveket, léceket) is keresztben átvezethessünk az utastéren. Ez a funkció a magasabb felszereltségű változatokban már alapból megtalálható.
A hajtásláncok tekintetében a Toyota a PSA 1,5 literes dízelmotorját használja, amely kétféle teljesítményszinttel érhető el: 75 lóerővel, illetve 100 lóerővel. A legerősebb, 130 lóerős változat azonban nem része a kínálatnak, így aki komolyabb teljesítményre vágyik, annak más márkák kínálatában kell keresgélnie. Ezzel összhangban a váltóválaszték is korlátozott: minden változat kizárólag ötfokozatú kézi váltóval érhető el, automataváltós verzió nem szerepel a kínálatban, ami némileg szűkíti a komfortosabb használatra vágyó ügyfelek lehetőségeit.