Megtekintés 43

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Szállj be a kabinba (ez tényleg az a típusú SUV, amiért hálás vagy, hogy van fellépője), és a dolgok sokkal modernebbnek érződnek, mint a korábbi modellben.

Itt két darab 12,3 hüvelykes kijelző fogad, és általában friss, letisztult az összkép, erős vonalakkal és áttekinthető elrendezéssel. Nem luxusautó, és talán a kért ár alapján kicsit különlegesebbnek kellene érezni, de sem olcsónak, sem kellemetlennek nem mondanám. Ami a legfontosabb, hogy nem kell túlzottan féltőn bánni vele – a felületek többnyire puha tapintásúak, de a sár vagy por könnyen letörölhető. Megtalálod a szokásos A-oszlop fogantyúkat és térdtámaszokat, valamint párnázott ajtóközéprész tetejét (ami ideális a kar pihentetésére), amelyek megadják az alaphangot.

A Toyota szerint fontos volt, hogy minden alapvető funkcióhoz legyenek fizikai gombok, így kesztyűben vagy terepen rázkódva is könnyen kezelhetők maradjanak. Ez a megközelítés a valódi, „előre-hátra tolós” váltókarral kezdődik, körülötte pedig ott találhatók az autó számos terepkezelő kapcsolója. Fizikai gombokkal működtethető a klíma is, valamint az ülésfűtés és -szellőztetés (amely nagyon kényelmes), az ülések pedig most vékonyabb háttámlával rendelkeznek, hogy több lábhely jusson a második sorban.

A multimédia a Toyota jól ismert rendszere, amely támogatja az okostelefon-párosítást, és meglepően kifinomultnak hat egy ilyen masszív autóban. A digitális műszeregység is ismerős a többi Toyota-modellből, világos és testre szabható, bár az ADAS beállításai kissé bonyolultak.

Mivel a Land Cruiser valamelyest megnőtt hosszában, a hátsó üléskínálat még tágasabbá vált, és elektromosan mozgatható a harmadik üléssor is, amely meglepően sok lábhelyet ad, bár felnőttek számára továbbra sem ideális, hogy itt utazzanak hosszabb távokon, legfeljebb helyi utakra.

A Land Cruiser motorja egy 2755 köbcentis, négyhengeres, turbódízel, amelynek teljesítménye 201 lóerő, de a nyomatéka 369 fontláb, amely már 1600-as fordulatszámnál rendelkezésre áll.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük