Megtekintés 40

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Ez a komfort különösen a városi forgalomban és kisebb sebességnél érezhető, ahol az autó magabiztosan veszi az akadályokat, legyen szó kátyúkról, fekvőrendőrökről vagy a városi utakon gyakori egyenetlenségekről. A rugózás tehát nemcsak komfortos, hanem kiegyensúlyozott is, figyelembe véve az autó árkategóriáját.

Ugyanakkor nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy nagyobb sebességnél – például országúton vagy autópályán – már előjön az autó funkcionális, „munkásautós” jellege. Ilyenkor a felfüggesztés kissé pattogósnak, instabilnak tűnhet, különösen, ha a csomagtartóban jelentős súly van. Ilyen esetekben az autó fara nehezebbnek érződik, és az orr könnyebbé válik, ami rontja a kormányzási érzetet és a stabilitást. Ez a jelenség főként emelkedőkön vagy kanyarodás közben válhat zavaróvá. Mindezek ellenére pozitívum, hogy az oldaldőlést – vagyis a kanyarban való billenést – a Logan jobban kordában tartja, mint például a Skoda Fabia kombi változata, ami meglepő lehet egy ennyire költséghatékony konstrukciótól.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük