Amíg vársz ez is érdekelhet:
Ez persze nem jelenti azt, hogy az autó teljesen alkalmatlan lenne a közúti közlekedésre. A Jeep Renegade ugyanis nem szenved komoly hátrányt az aszfalton annak ellenére sem, hogy elsősorban terepképességeire van kihegyezve. Valójában a Trailhawk kivitel, amely robusztusabb abroncsokkal van felszerelve, a modellcsalád egyik legkényelmesebb futóművét kínálja, különösen rosszabb minőségű utakon. A kanyarstabilitás megfelelő, a tapadás kiváló, és a jármű nem billen túlságosan az íveken. Ugyanakkor a kormányzás visszajelzése elég tompa, a váltó kissé darabos érzetű, és a motorpaletta sem kínál különösebb izgalmakat. Mindez azt jelenti, hogy bár a Renegade összességében egy tisztességesen összerakott, sokoldalú jármű, vezetési élményben messze elmarad olyan riválisaitól, mint a MINI Countryman, a CX-3 vagy a Nissan Juke, míg kifinomultság tekintetében a Nissan Qashqai áll előtte.
Ha a Renegade-et a terepes adottságai alapján nézzük, akkor viszont igazi erősségei mutatkoznak meg. A magas hasmagasság, a különböző útfelületekhez beállítható adaptív összkerékhajtási rendszer és az ügyes karosszéria-mozgás kontroll révén a Renegade valóban meglepően jó terepjáró képességekkel bír, sőt, bizonyos körülmények között szinte megállíthatatlan.