Megtekintés 38

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az ilyen felszereltségű modellek hajlamosabbak arra, hogy rázósabb, rosszabb minőségű utakon jobban rázkódjanak, és az utasok jobban megérzik az úthibákat. Ez a kompromisszum sajnos gyakori a sportosabb megjelenés és a látványosabb kerekek esetében, így vásárlás előtt érdemes jól mérlegelni, mi fontosabb: a látvány vagy a komfort.

A 500X jelenlegi kínálatában kétféle benzines erőforrás szerepel. A korábbi, elavultnak számító 1,6 literes E-TorQ 110-es motort már 2019-ben kivonták a kínálatból, de ennek eltűnése inkább előny, mint hátrány. Ez a régi szívómotor mindössze 109 lóerőt tudott felmutatni, 11,5 másodperc alatt gyorsult 0-ról 100 km/h-ra, és legfeljebb 180 km/h végsebességet ért el – de leginkább a nyomatékszegénység és a gyenge fogyasztási mutatók miatt maradt alul a versenytársakhoz képest. A motor erőlködőnek érződött, különösen emelkedőn vagy terhelés alatt, és sem vezetési élményt, sem gazdaságosságot nem kínált igazán.

A jelenlegi belépő szintű motor a sokkal korszerűbb és élénkebb 1,0 literes, turbófeltöltéses FireFly egység, amely minden felszereltségi szinten elérhető.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük