Megtekintés 35

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Scenic E-Tech ugyanazon a moduláris CMF-EV architektúrán alapul, mint a kisebb Mégane E-Tech ferdehátú és a hasonló méretű Nissan Ariya.

A Renault legújabb crossoverje sok szempontból csupán egy nagyobb Mégane változat, amelynek tengelytávja 100 mm-rel lett hosszabb, és körülbelül 70 mm-rel magasabb. A Scenic nem túl nagy, figyelembe kell venni, hogy a tetővonal még az ID 3-as Volkswagenénél is alacsonyabban helyezkedik el, és az összhosszúsága az egyik legrövidebb a szegmensek között. Ez valószínűleg az urbánus központú tulajdonosok számára vonzó lehet.

A mechanikai elrendezés egy padlóba szerelt lítium-ion nikkel-mangán-kobalt (NMC) akkumulátorpakkból és egy előtte elhelyezett hajtómotorból áll. Ez a CMF-EV platform képes hátsó motor elhelyezésére is, tehát négykerék-hajtást is támogat, de a Renault E-Tech modelljei eddig csak elsőkerék-hajtásúak voltak, a hatékonyság és a praktikum érdekében. A hátsó tengely teljes elhagyása lehetővé teszi a nagyobb csomagtartó tér kialakítását, és az, hogy az erőátvitelt és a töltési rendszert szinte teljesen az autó orrában helyezik el, csökkenti a kábelezési igényt, ami súlyt takarít meg.

A bevezetéskor két akkumulátor opció közül lehet választani – egy belépő szintű 60 kWh-s változatot, amely hivatalos WLTP hatótávolsága 260 mérföld (körülbelül 418 km), és egy 87 kWh-s Long Range verziót. Az utóbbit teszteljük most, és ez egy állított, és igazán impozáns, 379 mérföldes hatótávolságot kínál. Ez a Scenic-et a kategória élére emeli a teljes autonómia tekintetében. Még a Tesla Model Y sem éri el ezt, annak 331 mérföldjével.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük