Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Fiat 500 Hybrid hajtását egy háromhengeres, 1,0 literes benzinmotor biztosítja, amelyhez enyhe hibrid technológia társul. Ennek köszönhetően a CO2-kibocsátás mindössze 104 g/km, míg a hivatalos fogyasztás meghaladja a 60 mérföldet gallononként a WLTP szabvány szerint. A legtöbb riválisával ellentétben a Fiat nem kínál automata váltós változatot. A legnagyobb előnye az új, elektromos változattal szemben az ára: kevesebb mint 17 000 fonttól indul, ami több mint 10 000 fonttal olcsóbb, mint a teljesen elektromos új 500.
Vezetés szempontjából a 500 Hybrid rendkívül egyszerű, de nem feltétlenül unalmas. A kormány könnyű, a kezelhetőség fürge és élvezetes városi környezetben. A futómű lágy, ami kanyarban érezhetően billegő karosszériát eredményez, és a kormányzásból is hiányzik némi visszajelzés. A magasabb vezetők kissé beszorítva érezhetik magukat a viszonylag magas vezetési pozíció miatt, amelyhez társul egy kissé ügyetlen tengelykapcsoló és pontatlan váltó. Ezek együttvéve azt jelentik, hogy az 500 Hybrid már nem annyira barátságos vezetési élményt kínál, mint néhány újabb versenytársa. Városon kívül a dinamika tovább csökken, de a városi közlekedésre bőven elegendő.