Amíg vársz ez is érdekelhet:
Gyorsulás és végsebesség tekintetében az alap D165, 2.0‑literes turbódízel 161 lóerővel 10,1 másodperc alatt gyorsul 0‑ról 100 km/h-ra, míg a 201 lóerős D200 ez az idő 8,5 másodpercre csökken. A belépő benzines modell, a P200, 197 lóerős, 8,6 másodperces gyorsulást kínál, míg a P250 246 lóerővel már 7,6 másodperces sprintet tesz lehetővé 100 km/h-ig. A már nem kapható P300 helyett a valódi sportautó-szintű teljesítményt a P300e plug‑in hibrid modell nyújtja: elöl egy 197 lóerős, 1.5‑literes háromhengeres, hátul egy 107 lóerős villanymotor dolgozik, így összesen 305 lóerő áll rendelkezésre. Ez a változat 6,4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, a végsebessége 212 km/h, és akár 135 km/h-ig képes megtenni tisztán elektromos üzemben.
A dízelmodellek CO2-kibocsátása 157 g/km (D165) és maximum 46,9 mpg fogyasztással, míg a D200 168 g/km és 44 mpg adatokkal rendelkezik. Benzinesek CO2-értékei magasabbak: a P200 196 g/km és 32,6 mpg, a P250 199 g/km CO2 és 32,1 mpg vegyes fogyasztással. A plug‑in hibrid P300e ezzel szemben akár 63 kilométerre (39 mérföld) képes tisztán elektromos üzemben, ez jobb érték, mint a Volvo XC40 töltésenkénti 29 mérföldje. A kombinált WLTP fogyasztása 2750 mpg (201,2 mpg), CO2-kibocsátása mindössze 31 g/km. Ez a modell akár 50 kW-os villámtöltőt is kezel, ami 30 perc alatt feltölti az akkumulátort, noha ez drágább lehet; jobb otthon, 7 kW-os fali töltővel, éjszakai tarifával, körülbelül két és fél óra alatt tölthető fel.