Megtekintés 339/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A kormányzás érzete, a futómű hangolása és az általános menetdinamika inkább semleges – némelyek szerint egyenesen „érzelemmentes” vagy „inert” –, ami alatt azt kell érteni, hogy a vezető és az autó közötti kapcsolat kevés visszajelzést ad, különösen kanyargós utakon. A karosszéria dőlése a kanyarokban és a visszajelzés hiánya a kormánykeréken keresztül egyértelműen jelzi, hogy a Leaf nem arra lett kitalálva, hogy lendületes, élménydús vezetésre ösztönözzön. Akik a vezetés öröme miatt ülnek autóba, azok valószínűleg nem fognak különösebb élvezetet találni benne – de ez a modell célcsoportja szempontjából teljesen mellékes.

Azonban ha az ember egyszerűen csak hátradől, és hagyja, hogy az autó tegye a dolgát, akkor a Leaf igazi társ lehet a mindennapokban.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük