Megtekintés 334/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Crosstrek praktikus és tágas, különösen az első sorban, ahol az ülések kényelmesek és jól állíthatók. Hátul a lábtér jó, viszont a magas karosszéria ellenére a fejtér korlátozottabb. Tárolórekeszekből nincs hiány: nagy ajtózsebek, méretes kesztyűtartó, pohártartók és egy mély könyöklő állnak rendelkezésre. A csomagtér viszont csalódást keltő: mindössze 315 liter, ami a kategória egyik legalacsonyabb értéke. A padló alatt nincs extra tároló, mivel ott található a hibrid rendszer akkumulátora. A hátsó ülések síkba dönthetők, így 1.314 literes, teljesen sík rakodófelület alakítható ki.

Vontatás szempontjából a Crosstrek 1.270 kg-os fékezett utánfutó tömeget engedélyez, ami kevesebb, mint sok vetélytársé, de a kiemelkedő összkerékhajtás és a magas építés miatt kiváló választás lehet csúszós, sáros terepen történő vontatáshoz.

A biztonság terén viszont a Crosstrek kimagasló. Az Euro NCAP legfrissebb, 2024-es tesztjein ötcsillagos minősítést kapott, ami különösen dicséretes. Minden modell tartalmaz vezetőoldali térdlégzsákot, valamint a Subaru negyedik generációs Eyesight rendszerét, amely a szélvédő mögötti kamerák segítségével valós idejű képet alkot a forgalmi helyzetről. Ez lehetővé teszi a vészfékezést, sávkövetést, adaptív tempomatot és sávelhagyásra figyelmeztető rendszert is. Az egész csomag finoman működik, kevésbé tolakodó módon, mint sok más gyártó hasonló rendszerei.

Az összeszerelési minőség robusztus, az autó strapabírónak tűnik, bár nem sugároz prémium érzetet, és az ajtók záródása, valamint a műanyagok minősége is kissé olcsó hatást kelt. Ugyanakkor a márka mögötti mérnöki háttér erős, és ez a megbízhatóságban is megmutatkozik. A Subaru ugyanis az első helyen végzett a 2024-es Driver Power ügyfél-elégedettségi felmérés gyártói

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük