Megtekintés 333/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Bár az Exclusive-Line az alapfelszereltséget képviseli, még így is bőven kínál kényelmi és technológiai extrákat, például bőrüléseket, háromzónás automata klímát, LED-es fényszórókat és 18 colos könnyűfém felniket. A Homura sportosabb karaktert képvisel, sötét díszítőelemekkel, fekete 20 colos felnikkel és számos további extrával. A Takumi már valóban a luxusautók világát idézi világos belső színvilágával és krómbetétekkel. Mindkét felsőbb kivitel rendelhető Plus csomaggal is, amely panorámatetőt, adaptív fényszórókat és sötétített hátsó ablakokat kínál. A 3,3 literes sorhatos dízel azok számára lehet igazán vonzó, akik rendszeresen vontatnak utánfutót vagy lakókocsit, ugyanakkor a Mazda várakozásai szerint az eladások többségét a plug-in hibrid változat fogja kitenni.

A Mazda CX-80 különlegességét főként a motorválaszték adja, különösen a dízel esetében. A legtöbb versenytársával ellentétben – amelyek manapság kisebb, keresztben beépített négyhengeres motorokat használnak – a CX-80 egy hosszában elhelyezett 3,3 literes, soros hathengeres turbódízellel működik, hasonlóan a prémium márkákhoz, mint a BMW vagy a Mercedes. Ez a motor egy 48 voltos enyhe hibrid rendszerrel egészül ki, amelyet a Mazda M-Hybrid Boost néven emleget. Ez egy kis, 17 lóerős villanymotor, amely az elindulásnál és alacsony fordulatszámon segíti a belső égésű motort a hatékonyság növelése érdekében. A 251 lóerős teljesítményhez 550 Nm nyomaték társul, így a 0-ról 100 km/h-ra történő gyorsulás 8,4 másodpercet vesz igénybe. Ez kifejezetten jó közúti teljesítménynek számít, és a nyomatékleadás egyenletessége révén a dízelváltozat sosem tűnik erőlködőnek vagy feszültnek. A vezetési élmény is meglepően kifinomult, és inkább egy BMW X5-öt idéz, mint egy hagyományos Mazda modellt. Igaz, a motor nem olyan selymesen jár, mint a német prémium riválisoké, és a nyolcfokozatú automata váltó sem annyira kifinomult, de ár-érték arányban ez a hajtáslánc remek választás.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük