Megtekintés 331

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az alap Premium modell 226 lóerőt és 350 Nm nyomatékot kínál, ami 7,8 másodperces 0–100-as gyorsulást eredményez, a végsebessége pedig 185 km/h. A középső Sport modell már 314 lóerős és 605 Nm-es, így 5,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, és 200 km/h a végsebessége. A csúcsmodell Sport Plus 483 lóerővel és 700 Nm nyomatékkal már 4 másodperc alatt teljesíti a 0–100-at (boost móddal), végsebessége pedig 235 km/h. Ez a változat drift módot is kapott, amely ideiglenesen hátsókerék-hajtású karakterisztikát kölcsönöz neki – bár egy prémium családi elektromos autónál ez kissé feleslegesnek tűnik.

A GV60 minden változatban ugyanazt a 77,4 kWh-s akkumulátort használja, de a hatótávolság változik. A Premium modell akár 321 mérföldet (kb. 516 km) is megtehet egy töltéssel, míg az összkerékhajtású Sport és Sport Plus változatok 292 és 289 mérföldet tudnak. Saját tesztünkön a GV60 Premium kiemelkedően jó, 4,0 mérföld/kWh értéket produkált, ami körülbelül 296 mérföld (kb. 476 km) valós hatótávot jelent – ez körülbelül 10 százalékkal kevesebb, mint a gyártó által megadott WLTP érték.

A töltés sebessége az egyik legnagyobb előnye ennek az autónak. Ha elég gyors töltőállomást találunk, akkor akár 220 kW-os töltési teljesítményt is elérhetünk, ami azt jelenti, hogy 10-ről 80 százalékra kevesebb mint 18 perc alatt feltölthető az akkumulátor – ez körülbelül 320 kilométer hatótávot ad vissza. Összehasonlításként, a Nissan Ariya csúcstöltése csupán 130 kW, és ugyanaz a töltési intervallum közel 30 percig tart.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük