Amíg vársz ez is érdekelhet:
A „sima” RS modell 197 lóerős teljesítményt nyújt, valamint 260 Nm nyomatékot – ami már önmagában is élénk vezetési élményt biztosít. Azok számára viszont, akik nem elégednek meg a puszta alapokkal, ott van a Clio RS Trophy változata, amely 217 lóerőt és 280 Nm nyomatékot kínál. Ez a plusz teljesítmény nem csupán papíron létezik: a gyorsulásban is érzékelhető, hiszen a 0–100 km/h-s sprintidő egy tizedmásodperccel rövidebb a Trophy esetében, ami egy ilyen kis méretű, könnyű hot hatch esetében nem elhanyagolható különbség – főleg, ha fontos a sportos élmény minden egyes másodperce.
Ami a sebességváltót illeti, kizárólag duplakuplungos automata váltó érhető el, ami alapból befolyásolja az autó karakterét. Manuális váltót nem kínálnak, ami talán egyes puritán sportautó-rajongóknak csalódást okozhat, ugyanakkor a gyors és sima váltásokat kedvelők számára ez pozitívum lehet. A váltó gyors reakcióideje, sportos kapcsolási logikája és a kormány mögötti váltófülek révén lehetőséget ad a vezetőnek, hogy fokozottan bevonódjon a vezetés élményébe, miközben a modern automaták kényelmét is élvezheti.