Amíg vársz ez is érdekelhet:
Töltés tekintetében a kisebb akkumulátor 105 kW-os, míg a nagyobb 150 kW-os csúcstöltési teljesítményre képes, így mindkét változat 20 és 80 százalék közé kevesebb mint 30 perc alatt képes tölteni – ez az osztályban átlagosnak mondható. A korábbi Leaf generációkhoz képest tehát jelentős előrelépés történt, de a konkurencia – mint például a Kia EV3 – szintén komoly hatótávot kínál, néha többféle akkumulátor-opcióval is.
Az új Leaf belső tere nem feltétlenül fog dizájn díjakat nyerni, viszont jól átgondolt, letisztult, és a technológiai színvonal magas. A Nissan ezúttal a praktikumra és hatékonyságra törekedett, és bár nem bővelkedik látványos dizájnelemekben, a kezelhetőség és a használhatóság kimagasló. Kulcselemek – mint például a fizikai hangerőszabályzó vagy a kormányon elhelyezett gombok – szerencsére megmaradtak, és a klíma- valamint infotainment-funkciók egy része is külön kezelőpanelt kapott. Ezek egy része ugyan érintésérzékeny, ami nem mindenki kedvence, de működésük pontos és gyors.
A magasabb üléspozíció biztosítja, hogy a képernyők felső széle ne kerüljön a szélvédő alá, így a kilátás elöl remek. Bár az utastér nem kifejezetten luxusérzetet kelt, a felhasznált anyagok strapabíróak, és jól állják majd a mindennapos használatot. A világos színű ülések kényelmesek és jól tartanak, az elektrokromatikus üvegtető pedig világossá, tágas érzetűvé teszi az utasteret.