Amíg vársz ez is érdekelhet:
Menet közben az LS dinamikus karaktere valahol az S-osztály kényelme és az Audi A8 vagy a BMW 7-es sorozat feszesebb irányíthatósága között helyezkedik el. A tesztautónk – egy Premier változat légrugózással – jól kisimította az Omanban tartott tesztút sima aszfaltját, de a legdurvább úthibák azért átszűrődtek az utastérbe, ami a brit utak minőségét ismerve valószínűleg gyakoribb élmény lesz.
Ami igazán számítana, az az, hogy az LS könnyednek érezze magát – ahogyan az A8 esetében is –, de az autó kanyarban hajlamos billenni, és a maga 2,4 tonnájával sosem válik igazán „könnyeddé”. A kormányzás is túl könnyű és visszajelzésmentes, ami tovább csökkenti az autóval való összhang érzését.
A hajtáslánc inkább a nyugodt, egyenes vonalú haladásra van hangolva. Bár lehet vele sietni is, nem igazán szereti, ha erősen tapossuk a gázpedált. A benzinmotor turbófeltöltés nélküli, és csak 350 Nm nyomatékot kínál, ami nemcsak a rivális dízelekhez, de a Lexus saját ikerturbós benzineséhez képest is gyenge. A hibrid rendszer elsősorban az elektromotor segítségével próbálja kompenzálni ezt a hiányosságot, és bár fejlettebb, mint korábban, időnként így is bizonytalan működésű.