Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Renault mindig is híres volt arról, hogy kimagaslóan élvezetes, élénk és sportos kisautókat – úgynevezett „hot hatch” modelleket – gyártott, amelyek az autós újságírók és rajongók körében is kultikus státuszt élveztek. A Clio RS korábbi generációi rendre a legjobbak közé tartoztak ebben a kategóriában, így nem csoda, hogy az új irány, amely 2013-ban vette kezdetét, sokak számára inkább tűnt elmozdulásnak a bevált és szeretett recepttől, mintsem annak továbbfejlesztésének. A vezetési élmény, az autó visszajelzései, az irányíthatóság és az a fajta játékosság, ami korábban jellemezte a Clio RS-t, részben elveszett az új technológiák és az automatikus váltó racionalizált világában.
Mindazonáltal a Clio RS továbbra is egy figyelemreméltó autó, amely kombinálja a mindennapi praktikusságot a sportos megjelenéssel és teljesítménnyel – még ha nem is ugyanazt az adrenalint pumpáló, nyers vezetési élményt nyújtja, mint elődei. Azok számára, akik kompromisszumot keresnek a hétköznapi használhatóság és a sportos élmények között, a Clio RS egy vonzó lehetőség maradt – még ha nem is feltétlenül az a szenvedélyes kis ördög, amit egykor annyira szerettünk.