Amíg vársz ez is érdekelhet:
A sportosabb, „Trophy 220” névre hallgató változat még tovább feszíti a határokat: ebben a verzióban már 220 lóerős teljesítmény dolgozik, ami további gyorsulást biztosít. Emellett 18 colos könnyűfém felnik, ültetett futómű és feszesebb rugózás jellemzi, ami dinamikusabb kanyarvételt és sportosabb viselkedést eredményez. A Trophy változat gyorsulása 0–100 km/h-ra egy tizedmásodperccel jobb, mint az alapmodellé, ami ugyan papíron nem tűnik soknak, de egy sportautónál már egyetlen tized is érezhető különbséget jelenthet.
2016 végén a Clio RS egy frissítésen is átesett, amely a normál Clio modell ráncfelvarrásához igazodott. A változások között szerepeltek az új első és hátsó lökhárítók, áttervezett fényszórók, valamint a négy LED-es, kockás zászlóra emlékeztető nappali menetfények (DRL-ek), amelyek karakteres megjelenést kölcsönöztek az autónak, és sportosságát még hangsúlyosabbá tették. Ennek ellenére azok, akik reménykedtek benne, hogy a modellfrissítéssel talán visszatér a kézi váltós verzió, végül csalódni kényszerültek – a Clio RS továbbra is kizárólag automata váltóval érhető el, ami végleg lezárta egy korszak végét.