Amíg vársz ez is érdekelhet:
Teljesítmény szempontjából a BYD hajtásrendszer előnyt jelent: 204 lóerőt (bhp) és 339 Nm nyomatékot kínál, így gyorsabb, mint a benzinmotoros verzió. Mindeközben azonban hiába SUVszerű a megjelenés, az EVX csak elsőkerék-meghajtású, négyszeres meghajtás nem elérhető – ez visszahúzó tényező lehet olyan körülmények között, mint például sáros terep vagy lakókocsi vontatás. Három változat esetén a négykerékhajtást vissza kellene térnünk a hagyományos benzinmotoros modellig, vagy alternatívaként érdemes lehet megnézni a Nissan Ariya e4orce vagy a Skoda Enyaq Sportline 85x modelleket.
A gyári 0–100 km/óra (0–62 mph) 8,1 másodperces adat elérhetősége valós körülmények között kérdéses: a nagy tömeg (1900 kg felett) és a feszes futómű miatt az autó könnyen megpörgeti az elsőkerekeket, már normál (Comfort) módban is. Sport módra ez szinte komikusan fokozódik. Az Eco üzemmód tompított pedálválaszai azonban segítenek abban, hogy simábban vezethessük az autót. A végsebesség kényelmesen elegendő, 109 mph (kb. 175 km/h) körül alakul.