Megtekintés 323

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az árakról szólva, a belépő K30 EVX árazása hasonló, mint a csúcs változatú, 4×4-es benzinmotoros Torres esetében: nagyjából 37 000 font körül indul. A K40 verzió ára pedig alig marad el a 40 000 fonttól.

Megítélésünk szerint a legjobb ár‑érték arányt a K30 kínálja: a K40 által hordozott hatékonyságnövekedés a hidegebb időszakra ugyan előnyös, de az ezt indokló felár nem éri meg. Az EVX-ek kínálatában csak egyetlen motor és akkumulátorméret érhető el, így ezen túl nincs több választási lehetőség.

Az árcsökkenés az EVX-K modell piacra lépése óta versenyképessé tette az olyan belépő szintű elektromos modellekhez képest, mint a Nissan Ariya, Skoda Enyaq vagy Volkswagen ID.4. A Torres EVX nagyobb akkumulátorkapacitásával hosszabb hatótávot kínál, az Enyaq-hoz képest ez mintegy 26 mérföldnyi (kb. 42 km) előnyt jelent, viszont az Enyaq gyorsabban tölt: 10–80 %-ra mindössze 25 perc alatt képes, míg a Torres EVX 37 percet igényel. Ez utóbbi időveszteség többszöri töltés esetén már számottevő lehet. Az Enyaq ettől függetlenül finomabb vezetési élményt nyújt és jobb minőségű belső térrel rendelkezik, amit a magasabb ár is indokolhat.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük