Amíg vársz ez is érdekelhet:
Mindezt úgy sikerült elérni, hogy a rugózási komfort nem szenvedett komoly csorbát. Bár a három futóműbeállítás közül a két feszesebb nem feltétlenül alkalmas a mindennapi használatra, a legkomfortosabb mód elegendően határozott, jól kontrollált, különösen kanyargós utakon. Összességében az Ioniq 5 N jobb rugózást kínál, mint a Ford Mustang Mach-E GT, és még a BMW M3-nál is engedékenyebb, bár az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio finomságát nem teljesen éri el.
Az 2,2 tonnás tömegét ügyesen leplezi, egyedül fékezéskor válik igazán érezhetővé a fizika hatása: hiába a méretes első féktárcsák, intenzív lassításnál a fékhatás lehetne magabiztosabb, különösen a fékpedál kezdeti nyomáspontjánál. Autópályán azonban a tömeg és szélesség stabilitást kölcsönöz az autónak, és a tágas utastérrel együtt igazán nyugodt utazási élményt nyújt.
A két villanymotor – elöl 223, hátul 378 lóerő – az 800 voltos rendszer révén rendkívül erős: alapesetben 601 lóerőt ad le, de a kormányon található „overboost” gomb 641 lóerőre és 740 Nm nyomatékra emeli a teljesítményt. A 0–100 km/h gyorsulás mindössze 3,4 másodperc, a végsebesség pedig 259 km/h, ami messze meghaladja az alap Ioniq 5 képességeit.