Megtekintés 32

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Csalódást keltő, hogy a Skoda felárat kér a hőszivattyúért, ugyanakkor az Enyaq csúcsmodellje általánosságban véve jól felszerelt, és hozza azt a szintet, amit a hasonló árú Tesla Model Y Long Range AWD vagy a Kia EV6 GT-Line kínál. Akiknek igazán számít a vezetési élmény, érdemes szélesebb összefüggésben is vizsgálódni: például egy közel 300 lóerős, plug-in hibrid BMW 3-as Touring jelenleg három ezer fonttal olcsóbb, mint a Skoda.

A hatékonyságot 3,9 mérföld/kWh értékben adják meg, a gyári hatótáv 344 mérföld, és a maximális töltési sebesség 185 kW-ra nőtt (bár ez még mindig elmarad a Kia és a Tesla értékeitől). A vRS-t még nem teszteltük laboratóriumi körülmények között, de az alacsonyabb szintű Elroq 85 Edition modell már járt nálunk: ez túraüzemben 3,5 mérföld/kWh-t produkált (ami 270 mérföldes hatótávot jelent), míg hétköznapi körülmények között 4,8-at (370 mérföld). Hasonló értékek várhatók a vRS-től is.

Akár benzin-, akár dízelmotor hajtotta, a Mazda 6 olyan csendesen járt alapjáraton, hogy sokszor nehéz volt eldönteni, melyik motor van épp a motorháztető alatt. A dízel különösen kifinomultnak tűnt, míg a benzinmotor szinte észrevétlen duruzsolással működött.

A dízelváltozatok induláskor sem mutatták a gázreakcióban megszokott lomhaságot, amit sok más dízelmotor esetében tapasztalni lehet. Mindkét teljesítményszinten a motor lineárisan reagált a gázpedál lenyomására.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük