Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Citroën volt az első gyártó, amely reagált a 2025 júliusában bevezetett új elektromos autókra vonatkozó kormányzati támogatásra, és az e-C4 X is azon hat modell közé tartozik, amelyek jogosultak az 1500 fontos támogatásra. Az Auto Express és testvérmárkája, a Carwow weboldalán elérhetők a legfrissebb elektromos autós ajánlatok, és élő EV-akciófigyelő is segíti a tájékozódást.
Ha érdekel a Citroën e-C4 X, többféle lehetőség közül is választhatsz: konfigurálhatod a számodra ideális modellt, megnézheted a legfrissebb lízingajánlatokat vagy használt példányokat kereshetsz a Find A Car szolgáltatás segítségével. Emellett akár a meglévő autódat is eladhatod jó áron az Auto Express „Sell My Car” oldalán keresztül.
Az elektromos hajtáslánc kellemesen csendes és finom működésű, azonban a teljesítmény inkább csak kielégítő. Mi eddig csak a 134 lóerős változatot próbáltuk ki, amelynél Sport üzemmódban éreztük a legjobb gázreakciót, mivel alapállapotban a gyorsulás kissé lomhának tűnt. Ettől függetlenül mindennapi használatra tökéletesen megfelel, és rendkívül könnyű vele egyenletesen közlekedni. A zajszigetelés kiváló, a leginkább hallható hang a gumik gördülése.
A vezetési élmény egyébként nagyon hasonló a belső égésű motoros C4 X-hez. A hangsúly a kényelemen van, nem pedig a sportosságon, így a puha felfüggesztés jól elnyeli az úthibákat. Még a durvább, kátyús útszakaszokon is csak enyhe rázkódást tapasztaltunk alacsony sebességnél. Ennek az ára, hogy nem egy izgalmas vezetési élményt nyújtó autó: stabilan halad, kanyarodik is, de különösebb lelkesedés nélkül. A kormányzás nem különösebben éles vagy pontos, de elvégzi a feladatát. A legtöbb vásárlónak ez bőven elég lesz a napi ingázáshoz. Az e-C4 X nyugodt, kényelmes karaktere jó ellensúlya a túlzottan sportosra hangolt vetélytársaknak.