Amíg vársz ez is érdekelhet:
A hatótáv, töltés és fenntartási költségek tekintetében az e-C4 X méretéhez képest meglepően jó értékeket hoz. A kisebb, 50 kWh-s akkumulátor a Citroën szerint 222 mérföldes, vagyis körülbelül 357 kilométeres hatótávot biztosít, ami hárommal több, mint a ferdehátú e-C4 esetében. A teszt során öt fok körüli hőmérsékleten a rendszer valamivel több mint 200 mérföldes hatótávot jelzett, és körülbelül 4,0 mérföld/kWh fogyasztást értünk el – igaz, a tesztútvonal kedvezett a takarékos vezetésnek. Ez az érték még tovább javítható az opcionálisan elérhető, kb. 500 fontba kerülő hőszivattyúval, amely hideg időben hatékonyabban fűti az utasteret.
A 154 lóerős változat 54 kWh-s akkumulátorral 260 mérföldes, vagyis kb. 418 kilométeres hatótávot kínál a WLTP szabvány szerint. Bár ezt a modellt még nem próbáltuk, az 50 kWh-s verzió tapasztalatai alapján kb. 385 kilométeres valódi hatótáv reálisnak tűnik. Hátránya viszont, hogy hasonló árért már elérhetők olyan riválisok, mint például az MG5 EV hosszú hatótávú változata, amely 64 kWh-s akkumulátorral közel 480 kilométeres hatótávot nyújt.
A Stellantis finomhangolta elektromos hajtásláncai az utóbbi években sokat fejlődtek, különösen autópályás tempónál, így már nem csökken drámaian a hatótáv magasabb sebességnél sem. A 100 kW-os gyorstöltésnek köszönhetően 10-ről 80 százalékos töltöttségre nagyjából fél óra alatt tölthető fel az autó. Otthoni, 7,4 kW-os fali töltővel mindkét változat teljes feltöltése kb. 7,5 órát vesz igénybe.