Megtekintés 316

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Habár a Symbioz nem vált ki olyan érzelmi kötődést, mint a legújabb Renault 5, mi mégis kedveljük a kényelmes rugózását, a simán működő hibrid hajtásláncát, a tágas utasterét, a kiválóan működő, Renault alapú fedélzeti rendszert és nem utolsósorban a versenyképes árát. A Renault ennek ellenére úgy döntött, hogy fittyet hány a jól ismert mondásra – miszerint „ami nem romlott el, azt ne javítsd meg” – és teljesen új hajtásláncokat vezet be a modellbe. Egy ilyen lépés alapján azt hihetnénk, hogy valami komoly probléma állhat fenn egy olyan autóval, amely már az első év után jelentős frissítéseket kap, de ez itt egyáltalán nem igaz. Ebben az esetben nem hibajavításról van szó, hanem tudatos fejlesztésről – a cél az, hogy a Renault Symbioz még jobbá váljon annál is, ami már eddig is meggyőző volt.

Ahelyett, hogy a vásárlók kizárólag a Renault már jól ismert, ám talán kissé elavultnak tűnő hibrid hajtásláncát kapnák, mostantól lehetőségük van választani két különböző hajtásrendszer közül. Az egyik egy egyszerűbb, úgynevezett „mild hybrid 140” névre hallgató benzinmotoros változat, amelyben egy 138 lóerős, turbófeltöltéses, 1,3 literes, négyhengeres motor dolgozik, és ehhez egy hatsebességes kézi váltó csatlakozik. A másik lehetőség egy teljesen új fejlesztésű „full-hybrid 160” rendszer, amely egy nagyobb és hatékonyabb motorral van felszerelve, valamint egy nagyobb kapacitású akkumulátorral is rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy az autó hosszabb távon képes legyen tisztán elektromos üzemmódban közlekedni.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük