Megtekintés 311/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A biztosítási besorolás 25–27 közötti, ami versenyképes a riválisokkal szemben, míg az MG4 és Cupra Born esetében ezek magasabbak lehetnek. Az elektromos meghajtás miatt a Megane E-Tech alacsony, mindössze három százalékos cégautó-adó kulcsba esik, így vonzó opció a flottavásárlók számára. Bár az elektromos autók már nem mentesülnek az éves gépjárműadó alól, a Megane E-Tech egyik változata sem haladja meg a 40 000 fontos luxusadó-határt, így csak az alap VED-t kell fizetni.

A belső tér kialakítása és technológiája kiemelkedően jó. A dizájn modern, a különböző textilborítások – például a műszerfalon – prémium érzetet keltenek. Az infotainment rendszer Google-alapú, gyors, könnyen kezelhető és frissíthető. Több mint 50 alkalmazás telepíthető rá, például Spotify, Waze vagy Amazon Music. A biztonsági segédrendszerek egyetlen, testre szabható „My Perso” gombbal kapcsolhatók be vagy ki, ami felhasználóbaráttá teszi a rendszert.

A hátsó tér kissé szűkös, különösen a lábtér és a sötét utastér miatt, a magas padló miatt a lábak kényelmetlenül helyezkednek el, és a hátsó kilátás is korlátozott a keskeny hátsó ablak miatt. Az alapmodellekben nincs hátsó USB-csatlakozó vagy középső kartámasz. A csomagtartó 440 literes, ami felülmúlja az MG4 és a VW ID.3 értékeit, és majdnem eléri a Skoda Elroq vagy Kia EV3 szintjét. A csomagtérajtó gombjának elhelyezése viszont szerencsétlen, mivel könnyen szennyeződik.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük