Megtekintés 305/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Skyactiv X motor a leggazdaságosabb a kínálatban, akár 49,6 mpg (kb. 5,7 l/100 km) fogyasztással és 128 g/km szén-dioxid kibocsátással, manuális váltóval és elsőkerék-hajtással. Automata és összkerékhajtás esetén ezek az értékek romlanak, de még így is kedvezőek a versenytársakhoz képest.

A biztosítási besorolások 15 és 21 között mozognak, a Skyactiv X modellek magasabb kategóriába tartoznak, mivel drágábbak és összetettebb technológiát alkalmaznak. Az automata változatok általában alacsonyabb csoportba kerülnek, köszönhetően az adaptív tempomat stop & go funkciójának. Mivel nincs teljes értékű hibrid vagy elektromos változat, az adózás szempontjából nem a legkedvezőbb választás cégautóként.

A CX-30 beltere prémium hatású, a Mazda törekedett a minőségi anyaghasználatra, így a kabin minden változatban jól összerakott és tartós érzetet kelt. Az infotainment vezérlőgomb ergonomikus elhelyezésének köszönhetően vezetés közben is könnyen kezelhető, különösen hasznos, hogy minden modell alapból head-up display-jel is felszerelt. A kijelző 10,25 colos, de inkább „levélnyílás” formájú, a magas elhelyezés miatt nehézkes elérni, ezért a középkonzolon lévő vezérlőtárcsa a kényelmesebb megoldás.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük