Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az alapfelszereltség igen bőséges, beleértve a 20 colos könnyűfém felniket, LED fényszórókat, a nagy érintőképernyőt, sőt az ultra-gyors, 50 wattos vezeték nélküli telefontöltést is, amelyhez hűtőventilátor is tartozik az eszköz túlmelegedésének megakadályozására. A képernyő egyik különlegessége, hogy 90 fokkal elforgatható álló módba, ami látványos, de a mindennapi használat során néhány dolog bosszantóvá válik. Például néhány ergonómiai megoldás nem logikus: a szélvédő páramentesítő fizikai gombja kettős, az első ablakhoz külön gomb van a képernyő alján, míg a hátsó ablak páramentesítése csak az érintőképernyőn, egy menüben érhető el. További bosszantó, hogy az Apple CarPlay vagy Android Auto teljesen átvéve a képernyőt, így a klímavezérléshez ki kell lépni az okostelefon alkalmazásból, mert a légkondicionáló funkciók kizárólag az érintőképernyőn érhetők el, míg más autóknál ezek az alapfunkciók mindig elérhetők maradnak a képernyőn.
A csomagtartó tágas, a hátsó lábtér bőséges, ugyanakkor a tető lejtése miatt a hátsó fejtér korlátozott. Az első ülések kényelmesek, a vezető és utas oldalon is sok állítási lehetőség van, de a fix fejtámaszok miatt sok tesztelőnk kénytelen volt görnyedten ülni vagy az ülést háttámlájánál hátrébb dönteni, ami viszont nem megfelelő válltámasztást eredményez, így a vezetői pozíció nem igazán komfortos.
Összességében a BYD Sealion 7 egy nagy, modern elektromos SUV, amely versenyképes árazással és gazdag felszereltséggel érkezik, de vezetési élményben, kezelhetőségben és néhány részletben még fejlesztésre szorul, hogy igazán ütős alternatívája legyen a jól bevált európai és amerikai modelleknek.