Megtekintés 303

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az értékvesztés szempontjából a Sealion 7 viszonylag jól tartja az árát, három év vagy 36 ezer mérföld után az eredeti árának körülbelül 52 százalékát éri meg, ami jobb, mint a Hyundai Ioniq 5, hasonló a Kia EV6-hoz, és kissé elmarad a Renault Scenic mögött, ami nem rossz egy viszonylag új márkától a brit piacon.

A belső tér modern és friss benyomást kelt, bár kisebb minőségi problémák felmerültek a tesztek során. A külső design a BYD-től szokatlanul kifejező, és sokat merít a BYD Seal szedán formavilágából, ötvözve azt egy fastback SUV-formával, bár a kategória telítettsége miatt kissé átlagosnak hat a koreai vagy európai versenytársak között. A belső tér letisztultabb és visszafogottabb, mint a BYD többi modelljénél, bár az óriási érintőképernyő sok figyelmet vonz magára.

A beltér központi eleme egy 15,6 colos infotainment kijelző, a műszerfal pedig kellemes ívekkel folytatódik az ajtópanelbe, ami modern, organikus megjelenést ad. A bőr és bőrhatású anyagok használata az ajtókon és a műszerfalon elegáns hatást kelt, de a gyakran használt részek, mint például a belső ajtókilincsek, kissé gyengék. A tesztautónk fejdísz-kijelzője vezetés közben zörgött és rezgett.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük