Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Lexus finoman dolgozó hangszigetelése és precíz erőátvitele azt az érzetet kelti, mintha a motortérben nem is történne semmi.
Ugyanakkor, amint az autó terhelés alá kerül – például gyorsabb kanyarodásnál vagy hirtelen gyorsításnál –, a futómű hajlamos erőteljesen dőlni és bólintani, ami csorbítja a menetkomfortot, és kevésbé inspirálóvá teszi a dinamikus vezetést.
A hibrid hajtásláncban található 5,0 literes V8-as motor vitathatatlanul az autó egyik legjobb eleme: rendkívül kifinomult és halk működésű. Képes tisztán elektromos módban is közlekedni, ilyenkor az LS hangtalanul suhan, és már az elektromotor is erőteljesen mozgatja a járművet, mielőtt a belső égésű motor észrevétlenül bekapcsol, csak egy halk, tompa duruzsolás hallatszik.
Ennek ellenére a Lexus LS vezethetősége összességében nem éri el a S-osztály által diktált szintet. Bár a levegős futómű kiválóan kisimítja az úthibákat, és az autó jól tapad a kanyarokban, a kormányzás teljes hiányát a visszajelzéseknek nem tudja ellensúlyozni semmi.