Megtekintés 288

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A harmadik generációs Qashqai bemutatásakor sikerült 60 kilogrammot fogyni az előző modellhez képest, miközben merevebb és biztonságosabb szerkezetet kapott. A legtöbb kivitel hagyományos hátsó futóművel rendelkezik, de a legdrágább verzióknál, amelyek 20 colos kerekeket kapnak, többkaros hátsó felfüggesztés is elérhető – ez kisimítja az úthibákat és növeli a kényelmet. A Qashqai gyorsulása átlagos: a mild hibrid változatok kényelmes, ám nem kiemelkedően dinamikus teljesítményt nyújtanak, míg az e‑Power verzió sokkal élénkebb, 0–100 km/h-ra kevesebb mint 8 másodperc alatt képes felgyorsulni. Az automata (Xtronic) váltó a leggyorsabb a kínálatban, ám forgalmas városi szituációkban néha ingadozhat az induláskor. Városi közlekedésben végül is könnyen kezelhető az autó: könnyű a kormányzás, kis a fordulókör, és az e‑Power modell különösen simának, elektromosautószerűnek érződik.

Országúti vezetésre stabil és kiszámítható az autó, jó az úttartása, a kormányzás pontos, de nem ad túl sok visszajelzést. Autópályán nyugodt tempónál csendes és kényelmes, a motorhang messze nem zavaró, az aerodinamika által okozott zaj is visszafogott – ez egy kellemes, hosszútávú utazást biztosító autóvá teszi. Biztonság terén a Qashqai ötcsillagos értékelést kapott az Euro NCAP töréstesztjén, kimagasló eredményt elérve mind felnőtt- és gyermekvédelemből, mind a sofőrtámogató rendszerek terén. Az autó standard formában több intelligens vezetéstámogató technológiát kínál, amelyek tovább erősítik biztonságérzetét.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük