Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az akkumulátor otthoni, 7,4 kW-os fali töltőről nagyjából két óra alatt tölthető fel teljesen, és egy külön garancia vonatkozik rá, amely hét év vagy 160 000 km alatt legalább 70 százalékos kapacitást garantál. A biztosítási besorolások még nem véglegesek, de az előző modell 19 és 26 közötti kategóriákba tartozott, míg a Hyundai Tucson már a 16. csoporttól indul, így olcsóbban biztosítható. A céges vásárlók számára a plug-in hibrid különösen vonzó lehet az alacsony adózású cégautóként, de a tisztán elektromos EV5 még kedvezőbb lesz ebből a szempontból.
A magánvásárlók számára jó hír, hogy a legtöbb benzin- és hibrid Sportage változat – beleértve a kedvencünknek számító hibrid GT-Line-t – nem haladja meg a 40 000 fontos értékhatárt, így mentesülnek a luxusautókra kiszabott extra adótól. Egyedül a csúcsfelszereltségű GT-Line S lépi túl ezt az értékhatárt, így az évente fizetendő luxusadó vonatkozik rá hat éven keresztül. Értéktartás szempontjából a Sportage az előrejelzések szerint három év és 58 000 km alatt eredeti értékének 48-50 százalékát őrzi meg, a legjobban teljesítő változatok pedig a teljes hibridek.
A frissített megjelenésnek köszönhetően a Sportage szélesebb közönség számára válhat vonzóvá, miközben a fedélzeti technológia továbbra is kiemelkedő. Az új orr-rész, a függőleges fényszórók, a szélesebb hűtőrács és a Kia jellegzetes „Star Map” nappali menetfényei modern, feltűnő külsőt kölcsönöznek. Újak a felni dizájnok is, 17 és 19 col közötti méretben, a hátsó lökhárító hangsúlyozza az autó szélességét, és a hátsó lámpák is új mintázatot kaptak.