Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az Ariya minden változata támogatja az Android Auto és Apple CarPlay rendszereket – utóbbit vezeték nélkül is –, míg a középső Advance felszereltségtől felfelé már alap a vezeték nélküli telefontöltő is. Az alacsonyabb felszereltségekhez külön csomagban rendelhető a fejlettebb technológia, például a 10 hangszórós Bose audiorendszer, head-up display és digitális visszapillantó tükör. Az Evolve változathoz elérhető egy Sport csomag is, amely nemcsak látványos 20 colos felniket tartalmaz, hanem kék Nappa bőrüléseket is.
A praktikum szempontjából az Ariya jól teljesít. A sík padló, a tágas első és hátsó üléssor, valamint a mozgatható középkonzol mind hozzájárulnak a kényelmes használathoz, különösen családosok számára. Az utasok számára bőséges a láb- és fejtér, még a hátsó sorban is két magasabb felnőtt kényelmesen elfér. Két Isofix rögzítési pont is található a hátsó ülések külső részén, jól elhelyezett, cipzárral ellátott burkolatok mögött, így a gyerekülés beszerelése könnyű és gyors.
A csomagtér 466 literes az elsőkerék-hajtású változatoknál, amely egy praktikus válaszfallal variálható. Az e-4ORCE modellek esetében ez a tér 408 literre csökken a hátsó villanymotor miatt, amely magasabb csomagtérpadlót eredményez. Ez ráadásul azt is jelenti, hogy nincs külön hely a töltőkábelek tárolására, azokat egyszerű táskákban kell elhelyezni a csomagtér oldalán. Összehasonlítva a riválisokkal, a Skoda Enyaq és a Kia EV6 jobban kihasználható csomagtérrel rendelkezik, sőt, utóbbi még egy kisebb első csomagtartót is kínál a motortérben. Az Ariya hátsó ülései 60/40 arányban dönthetők, így a maximális csomagtér 1350 literre bővíthető – bár a 40/20/40 arányú elrendezés, mint amit a BMW iX1 kínál, még praktikusabb lenne.