Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Fiat a Grande Panda bevezetésekor 199 mérföldes hatótávot ígért, ami különösen városi környezetben tűnik reálisnak, mivel itt kifejezetten hatékonyan működik. Ugyanakkor autópályán és gyorsforgalmi utakon a meredekebb homlokfal miatt az aerodinamikai hatékonyság csökken, így a valós hatótáv jelentősen visszaeshet. A tesztelés során, hűvösebb időjárásban, a Panda körülbelül 145 mérföldet tudott volna megtenni egy vegyes – városi, országúti és autópályás – útvonalon. Ez nemcsak a Fiat problémája, de rendszeres autópályás használat esetén figyelembe kell venni. A működési költségek viszont alacsonyak maradnak, a regeneratív fékrendszer és a kis tömeg miatt a fékek és gumik kopása is minimális lesz.
Bár olcsó modellről van szó, ez egyáltalán nem látszik meg a megjelenésén. A Fiat nagyszerűen ötvözte a megfizethetőséget és a dizájnt. Míg más gyártóknál – például a Vauxhallnál vagy a Toyotánál – egy új kisautó nem okoz különösebb izgalmat, addig a Panda egy nemzeti jelkép Olaszországban, és az új generáció fogadtatása mindig komoly figyelmet kap. A Grande Panda formaterve már most sok elismerést kapott: a sima, letisztult homlokzat elrejti a fényszórókat, nappali menetfényeket és egy ötletesen elhelyezett kihúzható töltőkábelt. Ezen kívül rengeteg apró részlet teszi különlegessé: a karosszérián a Panda embléma dombornyomással, a kerékívek tetején egy örökség-jellegű Fiat logó, a hátsó ajtón pedig egy kétdimenziós Fiat és egy háromdimenziós Panda logó is látható. Mindezek egy olyan kisautót eredményeznek, amelynek kidolgozottsága vetekszik prémium modellekkel.